Home/FAQ
FAQ2021-03-15T11:42:25+00:00
Wat zijn de levertijden?2021-03-15T11:32:21+00:00

Onze matrassen zijn handgemaakt en scherp geprijsd. Daarom maken we de producten niet in groten getale op voorraad. De levertijd kan daarom per product variëren. Indien het matras niet op voorraad is, is de levertijd 2 tot 3 weken.

 

 

Rekenen jullie verzendkosten?2021-06-14T13:27:41+00:00

Als je een matras bij ons bestelt, hoef je geen verzendkosten te betalen. We komen het matras kosteloos bij je bezorgen. En mocht je onverhoopt niet tevreden zijn, komen wij het matras ook kosteloos bij je ophalen.

Indien je gebruik maakt van de actie ‘100 nachten proefslapen’ en je blijkt niet tevreden over het matras, zijn de retourkosten wel voor eigen rekening. De kosten bedragen € 90,-.

Je kunt hier meer over lezen in onze algemene voorwaarden

Hoe wordt het matras bezorgd?2021-03-15T11:32:02+00:00

Het matras wordt geleverd door een van onze medewerkers. We bezorgen tot aan de voordeur op de begane grond. Woon je hoger of heb je geen lift, houd er dan rekening mee dat je het matras zelf naar de desbetreffende kamer moet brengen. Het matras wordt opgerold en vacuüm verpakt bij je afgeleverd.

 

Kan ik mijn matras zelf ophalen?2021-03-15T11:31:55+00:00

Onze matrassen zijn zeer scherp geprijsd. En dit komt onder andere door het gegeven dat wij geen netwerk van winkels hebben. Het is dan ook niet mogelijk om het matras zelf op te halen.

Wat moet ik doen als ik het matras wil retourneren?2021-03-16T15:15:56+00:00

Voldoet het matras niet aan de verwachtingen dan krijg je de gelegenheid om de aankoop binnen 14 dagen kosteloos te ontbinden. Je kunt dan dit retourformulier invullen. Een van onze medewerkers zal dan contact met je opnemen. Wij maken binnen 2 weken een afspraak om het matras kosteloos bij je op te halen.

Hoe moet ik mijn matras verpakken als ik hem terugstuur?2021-03-16T15:15:18+00:00

Indien je gebruik maakt van de actie ‘100 nachten proefslapen’ en je blijkt niet tevreden over het matras,  kun je deze natuurlijk retour sturen. Kosten voor het retourneren zijn in dit geval voor eigen rekening. De kosten bedragen € 90,-.

Je kunt het retourformulier invullen. Een van onze medewerkers zal dan contact met je opnemen. Wij maken binnen 2 weken een afspraak om het matras bij je op te halen.

Zit er garantie op het matras?2021-03-15T11:31:38+00:00

Er zit 5 jaar garantie op het matras.

Meer informatie over garantie vind je in onze algemene voorwaarden.

Bij wie moet ik zijn als ik een klacht heb?2021-03-15T11:31:31+00:00

Als je een klacht wilt indienen kun je ons bereiken via ons e-mailadres info@lunarmatrassen.nl. Mocht je onverhoopt een klacht hebben over het aangekochte matras; dien dit dan in binnen 7 dagen na aankoop van het matras. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen, in ieder geval binnen 30 dagen.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je in onze algemene voorwaarden.

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?2021-03-15T11:31:17+00:00

Betaling kan geschieden door middel van iDEAL en CreditClick

Alle betalingen worden verwerkt in EURO

Wat is CreditClick?2021-03-15T11:30:44+00:00

In termijnen betalen met CreditClick

CreditClick is een manier van betalen met krediet voor je online aankopen. Betaal niet langer direct het volledige bedrag, maar betaal in termijnen met een maandbedrag dat bij je past. Ideaal als de grote aankoop nét even niet uitkomt. Het is te gebruiken in Nederland voor bedragen tussen €250,- en €1000,-. Deze limiet zal op korte termijn worden verhoogd naar €5.000.

Hoe vraag ik een krediet bij CreditClick aan?

  • ✓  Kies ‘CreditClick’ uit het lijstje betaalopties bij het afrekenen in de webshop.
  • ✓  Log in als bestaande CreditClick-klant of registreer je als nieuwe klant.
  • ✓  Identificeer uzelf middels iDIN.
  • ✓  Vul je contactgegevens, leefsituatie en financiële gegevens in.
  • ✓  Kies voor een krediet op maat of betalen in termijnen.
  • ✓  De kredietverstrekker beoordeelt je aanvraag en geeft binnen enkele seconden goedkeuring.
  • ✓  Teken je kredietcontract digitaal en sluit af met het betalen van je aankoop.
  • ✓  Het hele proces, van kiezen voor CreditClick tot het bevestigen van je aankoop, duurt slechts een paarminuten.What voor informatie / documenten heb ik nodig voor een aanvraag?
  • ✓  Toegang tot een iDIN geactiveerde betaalrekening.
  • ✓  Contactgegevens en informatie over je leefsituatie (inkomen, woonkosten en informatie overeventuele andere leningen)Waar kan je CreditClick gebruiken?Je kunt met CreditClick online betalen in alle winkels die CreditClick accepteren en het CreditClick-logo laten zien op hun website.

    Hoe gaat CreditClick om met mijn persoonlijke gegevens?
    Je gegevens zijn volkomen veilig. Wij respecteren je privacy en je gegevens zijn volledig beschermd. De gegevens worden alleen gebruikt voor het aanvragen van de lening en voor een mogelijke vervolgaankoop met je CreditClick-account.

    Kan ik het bedrag wat ik heb terugbetaald opnieuw gebruiken?

    Ja, na het aflossen van het gebruikte deel van de lening, kun je de de opnieuw opgebouwde krediet faciliteit gebruiken voor nieuwe aankopen.

    Zijn er kosten voor mij?

    Voor het gebruik van CreditClick betaalt je een rentepercentage over het gebruikte krediet. Er zijn verder geen extra kosten aan verbonden. Dit rentepercentage is lager dan roodstand bij de bank en/of het gebruik van een Creditcard.

    Kan ik het krediet eerder aflossen?

    Uiteraard. Bij alle vormen van krediet is het mogelijk om eerder af te lossen. Vanzelfsprekend zonder boete.

Ga naar de bovenkant